[linux-guvenlik] Re: Fedora Project

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Tue 04 May 2004 - 09:45:41 EEST

Merhaba,

Evet directadmin'i bana da bir arkadaşım tavsiye etti ama mevcut
domainlerimi orda tek tek açmam gerekiyormuş sanırım, bununla ilgili kolay
bir yol bulabilir miyiz. Bir de php ile yaptığım backup scripti çok işime
yarıyor, birkaç saatte bütün domainlerin yedeklerini alıp tekrardan
açabiliyorum. Aynı şeyi directadmin'le de yapabilmem mümkün mü? Çünkü
ensim'in shell'de çalışan kendi komutları var AddVirtDomain, AddVirtUser
gibi. Onları kullanarak restore yapıyorum.

617 Ali Engin :)