[linux-guvenlik] 20 mart EMo/INETD/LKD etkinligi - duzeltme

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 05:59:52 EST

    inetd.org.tr, pro-g.com.tr, emo.org.tr
    senlik.linux.org.tr, seminer.linux.org.tr, linux.org.tr

    20 mart Ankara INETD/EMO/LKD etkinlikleri

    Yer:
    EMO Ankara Şubesi Eğitim ve Sosyal Tesisleri
    Necatibey Caddesi No:102/1 Kızılay-ANKARA
    e-posta: ankara@emo.org.tr
    Tel: 231 44 74 Fax : 0 312 232 10 88
    kroki: http://www.ankara.emo.org.tr/resimler/EMO.jpg

    i) LKD/EMO Semineri
    Saat : 11:00
    Linux nedir? Yenir mi?

    Konuşmacı : Doruk Fişek

    Konu : Bilgisayar kullanmasına karşın Linux
    işletim sistemini tanımayan, Linux'u bugün
    bulunduğu noktaya getiren ve hızla gelişmesini
    sağlayan felsefesini anlamak isteyen, Linux ile neler
    yapabileceğini merak eden insanlara yönelik seminerde
    Linux işletim sistemi ve özgür yazılım olgusu
    anlatılarak Linux ile ilgili kafalarda sıkça
    oluşan genel sorulara yanıtlar aranacak.

    Bu seminer herkese acik ve ucretsizdir.

    i) INETD/EMO Kisa Ders
      "Bilisim Güvenliği ve Savunma Derinligi"

    20 Mart cumartesi 15.00-18.00
    Dr. Baris Arkis
     Pro-G Bilişim Güvenliği Ltd.

    Bilişim Güvenliği Nedir ?
    Bilişim Güvenliğinin Temel Bileşenleri
    Zafiyet Alanları
    Güvenlik Teknolojileri ve Savunma Derinliği
    Geçit Savunması
    Alan Savunması
    Merkez Savunması
    Saldırı Önleme
    Saldırı Tespiti
    Saldırı Analizi
    Güvenlik Yönetimi
    Güvenlik Yaşam Döngüsü

    Kisa ders herkese acik ve ucretlidir.

    Katilim Bedeli
    EMO ya da INETD Uyesi:20.000.000TL-
    Uye degil:30.000.000TL-
    Ogrenci:10.000.000TL-
    EMO Genc:5.000.000TL
    INETD Ogr.Uye:5.000.000TL.

                        ***
    Etkinlikler hakkinda ayrintili bilgiye:
    http://ankara.emo.org.tr adresinden ulasabilirsiniz.

    Her iki etkinlik de EMO Ankara Subesi Eğitim ve Sosyal Tesisleri'nde
    yapilacak:

    Adres:

    %%
    Saygilar