[linux-guvenlik] Re: FC2 firewall script.

---------

From: sinanozgursahin (sinanozgursahin@hotmail.com)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 16:55:50 EEST

2.6 kernelde ipforwarding isleminde bir farklilik mi var acaba?
internet paylasimida calismiyor.Script'im asagidaki satirlarida icermesine
ragmen;

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.1.0/24 -d 0/0 -j MASQUERADE

Not: baglanti seklim adsl ( veya dial-up) tan ppp0 ile.