[linux-guvenlik] Re: SSH ile Sadece KEY ile Baglanma

---------

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Fri 18 Jun 2004 - 15:14:08 EEST

http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=221&lang=tr

yukarki baglantida iki makina arasinda ssh key ile baglanma hakkinda bilgi
var. burada ssh key ile baglanmadan kastiniz ne? Ozellikle belirttiginize gore
parola ile degil de ssh key ile baglanma, yani otomatik giris anliyorum ben.

diğerlerini yasaklamak için /etc/hosts.allow, /etc/hosts.deny dosyalarını
kullanabilirsiniz. deny'dan ALL ile hepsini yasaklayıp .allow'dan yalnızca
istenilen makinaya bağlanma izni verin.

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org