[linux-guvenlik] GRUB hakkında yardım

---------

From: Mustafa KARAMAN (mustafakaraman@hotmail.com)
Date: Fri 13 Feb 2004 - 11:02:18 EST

    Selam ,
    iki hdd si olan bir bilgisayarda windows 2000 ve redhat 9.0 çalışıyor. Windows hdd0,0 da redhat 1.0 da. Grub çalışıyor ve işletim sistemi seçim ekranı geliyor. Ben 2. diskimi makineden almak istiyorum. ama bu diski söktüğüm zaman makine dos modunda iken "grub grub" yazıp kalıyor.

    Grub 'u açılışta e tuşuna basarak edit ediyorum ama makinenin ikinci diski olmadan nasıl boot edeceğini ayarlayamadım.

    Bu konfigurasyonu bilen arkadaşlar varsa bana yardımcı olurlarsa sevinirim