Re: [Linux-guvenlik] spam ve virus tarama

From: Deniz Koçak (lenduha@gmail.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 18:23:53 EET

  Sorunuzun tam karsiligi olur mu bilemem ama bildigim kadariyla razor
ve pyzor temelde ayni calisma prensibine sahip ama razor'un sunucu
tarafindaki yazilimi acik kaynak koduyla gelmedigi icin pyzor alternatif
olarak sunulmustur.(Galiba Linux felsefesine daha uygun :) )
Her iki veri tabanini kullanmak ne kadar gerekli siz dusunun tabi bu
sorgularin olusturacagi gereksiz trafigi ve belki olasi hata ve
zorluklari da hesaba katin.Kolay gelsin :)