[linux-guvenlik] Re: Sample

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 27 Aug 2004 - 10:12:29 EEST

sorunun kaynagi netsky gibi wormlarin adress booktan aldigi mail
adresini gonderici kisminda kullanmasi.
ben surekli linux kullaniyorum. bana da bi ton mail geliyor, sen virus
mail atiyon diye. muhtemelen benim mail adresimin kayitli oldugu bir
yada daha fazla bilgisayarda virus var. buna yapacak bir sey yok. mail
serverlardaki notify sender i devre disi birakmak lazim. ben benim
kurdugum mail serverlarda bunu herzaman kaldiriyorum. en azindan band
genisligini gereksiz yere anlamsiz maillerle mesgul etmiyo :)