[linux-guvenlik] Re: dhcpd

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 24 Aug 2004 - 18:24:25 EEST

Sanirim soylenmek istenen sey:

Hostlardan birisi ip istiyor, ama dhcp server surekli REJECT ettigi icin
istemeye devam ediyor. O kadar fazla artis olmasinin sebebi bu olabilir.

Sizin icin hemen denedim, ip havuzunu daralttim ve dhcp ile ip istedim.
5 dakikada bir ustuste 10-15 request yapiyor M$ Windows 2000. Eger host
98 falansa belki daha kotu implemente edilmis olabilir.

Bunun disinda, eger kaynak bilgisayarlara ulasma imkaniniz varsa
uzerlerinde yuklu programlari test edebilirsiniz. Yok eger surekli
degisiyorsa request eden bilgisayar, o zaman adresini gizleyen ve sizin
icerideki network adreslerinizden istifade eden bir worm vs olabilir.

Saygilar.
Umut.