[linux-guvenlik] Re: Patch

From: Huzeyfe ÖNAL (huzeyfe.onal@boc.com.tr)
Date: Tue 10 Aug 2004 - 09:00:01 EEST

Rasit ULCAY wrote:

>Arkadaşlar RH 9 kullanıyorum. Yalnız aklıma şöyle bi soru
>takıldı... Benim bu Linux kutusu için çıkmış olması
>muhtemel patchlari nereden indirebilirim ve indirmesi kolay nasıl
>yüklerim. Bu konuda bana yardımcı olup fikirlerini paylaşacak
>arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim... İyi
>Çalışmalar..

Merhaba,
bilindigi uzere Red Hat artik red hat x serisi sistemler icin guncelleme
cikarmayacagini duyurdu,bunun yerine resmi olarak red hat tarafindan
desteklenmesede community tarafindan desteklenen yeni bir site acildi ve
red hat 7.3, 8.0, 9 gibi eski surumler icin guncellemeleri dagitiyor.
http://www.fedoralegacy.org/download/fedoralegacy-mirrors.php adresinden
kendinize yakin bir yansi secerek red hat 9 icin cikan guncellemeleri
indirebilirsiniz.