[linux-guvenlik] teknowall ile port ayarlama

From: Nurullah Şarkbülbülü (nurullah@firatbilgisayar.com)
Date: Wed 28 Apr 2004 - 18:17:05 EEST

Arkadaslar,
teknowall'a disaridan 1494 nolu porta gelen istekleri localde bulunan
192.168.1.10 ip'li Citrix server'a yonlerdirmek istiyorum ama bir turlu
yapamadim.
Teknowall Setup --- Firewall ayarlari menusunde bunun icin yapilmis olan
ekranda gerekli ayarlari yaptim olmadi kurallar ekranindan eth1'e gelen
1494 nolu isteklerin 192.168.1.10 ipli servera yonlendirme yaptim olmadi.
teknowall'u kurmadan evel router'in konfigurasyon ayarlarinda bu
yonlendirmeyi yaptigimizda bir sorun yoktu. ama araya teknowall girince bir
turlu yapamadim. yardimci olabilirseniz sevinirim.