[linux-guvenlik] Re: FW: Re: tesekkurler :) (a millet ne iºsbu turkce karakter sorununu cozemedim)

From: Gokhan Geyik (gokko@gmx.com.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 19:05:57 EEST

Fakat sadece PHP olarak dusunuyorsunuz sanirim.
Perl ile yazilan bir CGI script icin ne yapabiliriz?
Ozellikle uyguladigimiz cozum PHP'den cok CGI icindi.

Tabi tekrar diyorum.shell executing saglayan functionlarida
disable_function'a eklemeli.

Iyi Calismalar

--
Gokhan Geyik <gokko@gmx.com.tr>
gokko.net

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part