[linux-guvenlik] Yardim...

From: A. Selman İnanç (selmaninanc@ihlas.net.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 10:49:16 EEST

Bu konurlarda hala yardima ihtiyacim var....

=DDlgilenenlere tesekkur ederim...

*download.windowsupdate.com
*download.update.com

1. Local'den bu iki siteye giden isteklerin, proxy kisitlamasinin
disinda Kalmasini nasil saglayabilirim ? Windows client'larim
windows update yapamiyorlar. Proxy .exe .zip ... uzantilarin =
download'ina
kapali. Acaba bir cozumu varmi?

2. Squid proxy kullanaiyorum ve yukarida da soyledigim gibi bazi
uzantilar icin kistilama yaptim fakar mesela kullanicilar 2 mb'dan b =
uyuk
dosyalari indiremesin, 2 mb dan kucuk dosyalari indirebilsin
diyebilirmiyim. Nasil ?

3. Kullanicilarima P2P uygulamalarini kullanmalarini istemiyorum. Bir
kisi bunu actigi anda diger kullanicilar hic bir sey yapamiyor. Bunu
tamamen kapatmanin mumkun olmadigini biliyorum ama nasil bir
sinirlandirma getirilebilir (Load Balancing yaparak o anki hatti tuk
kullanicilara paylastirip en azindan hattin tamamini somuremezler
dediler) veya baska bir cozum varmi.

4. 80,25,110 portlari haricinde tum portlari kapatmak istiyorum bunu
nasil yapabilirim sadece 119 portunuda (NEWS)bir kac kullaniciya acmak
istiyorum ?

Simdiden Cok Tesekkur Ederim

Herkese Iyi Calismalar

Selamlar