[linux-guvenlik] Re: Nessus kullanimi sırasında olusan problemler

From: Sevket Keser (skeser@tekfen.com.tr)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 14:11:12 EEST

=20
Bu konuda Fatih ozavcinin guzel bi pdf dokumani var siyahsapka.com dan
almistim, ama orasi kapali san=FDr=FDm =FEimdi,
isterseniz bi yerlere koyabilirim,indirirsiniz,
Ama internette bulabilirsiniz sanirim..

Merhaba

Nessus yazilimini daha once duymustum.howto benzeri bir dokumani var mi
acaba ? kullanimi spec ve kurulumu ile ilgili.

iyi calismalar