[linux-guvenlik] Re: Nessus kullanimi sırasında olusan problemler

From: TAYLAN KIRAN (tkiran@ku.edu.tr)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 11:15:28 EEST

Nessus plugin opsiyonlarinda enable nondos diye bor opsiyon var
onu sectiginiz zaman scan ettiginiz sistelmeri calismaz hale
getirebilecek
testleri yapmayacaktir Nessus.

>>> skeser@tekfen.com.tr 04/16 11:04 AM >>>
Selamlar;

Nessus 2.0.10 surumunu kullanarak network uzerinde
Tum ip leri iceren tarama gerceklestirdim.

Tarama esnas=FDnda asagidaki problemlerle karsilastim,

-Printserver olarak kulland=FDg=FDm cihazlar=FD yeniden
calisabilmesi=20
 resetlemek zorunda kaldim,Printer lar sustu
-Access Pointler cals=FDr drumda kaldi ama, web arayuzu erisimi
kapandi, =

 duzeltmek icin resetlemek zorunda kaldim,
-Sunucu uzerinden paylasilmniz dizinlere erisim kesildi, tarama =
sonras=FD
duzeldi,
-gelen say=FDs=FDz telefonlar=FD saymiyorum=20

Sonucta, elimde tatmin edici raporlar olustu=20
Ama bunun yaninida elimde gereken bir duzineden fazla=20
device kald=FD,tum ofisi dolastim, accsess pointlerin yerleri=20
Hakkinda hic yorum yapmiyorum :))

Nessus'la ilgili yasadigim bu problemi nas=FDl ortadan kaldirabilirim,
Tum network yerine taramalar=FD tek tek mi yapmal=FDy=FDm vs..
Bu konuda izlenecek strateji nedir ?

Deneyimlerinizide paylasirsaniz sevinirim.

Tesekkurler.

Sevket Keser