[linux-guvenlik] Re: Windows'un port cikisi

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 05:21:01 EST

    Volkan,
    Linux uzerinde bir sniffer calistirip ne gidip geldigine bakalim:

    snort -dv tcp and port 5190 > output.txt
    tcpdump -X -n tcp and port 5190 > output.txt

    komutlarindan birisi ile bir kac dakikalik bir kayit alip kaydi webden
    erisebilecegimiz bir yere koyarsan goz atabiliriz.

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.