[linux-guvenlik] Sikca Sorulan Sorular

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 18:02:52 EEST

Merhaba,
Bulent'in son sorusu ve Fatih'in son cevabi (bence) sikca sorulabilecek
bir soru ve onun uygun bir cevabiydi. Ben, bu listenin daha etkin
kullanilabilmesi icin bir Sikca Sorulan Sorular belgesi olusturulmasini
oneriyorum. Bu belgeyi zaman icerisinde olusturmak ve bakimini yapmak
(muhtemelen haftada bir soru ve yaniti girilecek) icin bir gonullumuz
var midir?

Diger taraftan, bilisim guvenligi terimleri sozlugu olusturmak icin
benim baslattigim ve Dikey8'ci arkadaslarin da destegi ile azicik daha
gelisen bir cabamiz var. Ben, onumuzdeki uc haftadan sonra bu sozluge
onemli olcude katki verecek yeni bir calismaya baslayacagim. Sozlugun
henuz bir veritabanina donusturulmemis ve subattan beri hic
guncellenmemis surumune bakmak isteyenler olursa
http://www.dayioglu.net/publications/sozluk.pdf adresinden bir kopyasini
cekebilirler.

Bu iki konuda emek/katki verebilecek olanlar listeye ya da dogrudan bana
yazabilirler. Bence SSS listenin daha etkin kullanimi, sozluk ise
hepimizin ayni terimler ile Turkce iletisim kurabilmemiz icin oldukca
onemli...

selamlar, sevgiler.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333