[linux-guvenlik] Re: IDS

From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 09:44:35 EEST

        Ben realsecure epey test etmis bir olarak, diger IDS'lere göre tek üstün
yanin basarili grafik birimi oldugunu söyleyebilirim. Realsecure kullanip
memnun olmayan yerlerde var. Bu arastirmalarda farkli sonuçlarin çikmasi,
testi yapan firmalarin bir ürüne daha yakin olmasindan kaynaklanabilir.

        NFR'I deneyen var mi aranizda?