[linux-guvenlik] Nat

From: Tarik AKTAS (linuxforum@web.de)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 14:45:57 EEST

Merhabalar,

Bilmiyorum nereye sormam daha uygun olur ama ben ikisine de yolladim.

Bu konu hakkinda gercekten bilgiye ihtiyacim yardim ederseniz sevinirim.

4 tane dsl baglantisi olan linux sistemlerimi Nat ile load balancing yaparak lan dan disariya (upload) 25/25/25/25 gondermek,disaridan iceriye ise sadece 1. dsl baglantisindan %100 (download) yaptirmak istiyorum. Mumkunmudur? Bunun icin ne yapmam gerekir.

Iyi Calismalar.