[linux-guvenlik] Re: NIDS karsilastirmasi

From: unspoken (ozan@lords.com)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 12:04:26 EEST

> Ne yazik ki 2.0 icin ortalikta somut birseyler hala yok. 2000 yilindan
> bu yana snort-devel listesi uyesiyim; uye oldugumdan beri "2.0'in
> mimarisi ve kurgusu" tartisilmaya calisiliyor ama pek yol alindigi
> soylenemez. Hatta arsivlerden aratip Todd Miller'in muhtesem
> onerilerinin bile nasil geri cevrildigini gorup siz de benim gibi
> uzulebilirsiniz (Miller daha sonra tek basina Hank'i yazdi; incelemenizi
> oneririm).

Ayni fikirdeyim ne olursa olsun martin ve arkadaslari sourcefire kurmus
olabilir guselde bence siz olsaydiniz elinizde snort gibi bir yazilim olsa
kurmazmiydiniz? Bunlar dogal sonuclar sanirim kimse opensource icin kendini
yiyip bitirmez bunun bir arac oldugunu dusunmeye basladim son zmanlarda.
Bende sizin gibi o listelerin uyesiyim 2.0 i sabirsizlikla bekliyorum
dediginiz gibi koklu degisikler olacagi duyumundan baska bana ulasan net bir
bilgi yok