[linux-guvenlik] Re: worm

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 03 Oct 2002 - 11:58:50 EEST

On Thu, 2002-10-03 at 09:37, Taner Karagol wrote:
> =DEimdi gelelim soruya: Benim linux makinas=FDnda iki adet domain host ol=
makta ve ben apache loglar=FDndan hangi domaine ba=F0lan=FDld=FD=F0=FDn=FD =
izleyebiliyorum. Fakat ikinci domainin loglar=FDndada nimda izleri mevcut. =
E=F0er bu solucanlar ip baz=FDnda sald=FDr=FD d=FCzenliyorlarsa nas=FDl olu=
yorlarda benin ikinci domaine ula=FEabiliyorlar. Ben http://10.0.0.1 (=F6rn=
ek) yazd=FD=F0=FDmda herzaman ilk domane ula=FE=FDyorum.

Log ayarlari ile ilgili bir yan etki olabilir.=20

http://10.0.0.1/burak.html biciminde bir sayfa istegi yaptiginizda hangi
log dosyasina kaydedildigine bir bakin; bence bu soz ettiginiz ikinci
domain'in log dosyasina kayit ediliyor olacak... :)

sevgiler.
--=20
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379 Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net ICQ UIN: 72276975