[linux-guvenlik] Re: icmp: echo request

From: Serhat Umar (misterno@mail.com)
Date: Sat 18 May 2002 - 14:43:54 EEST

Selam Hüseyin,

smurf attack icin uygun olan broadcast adreslerinden yapildigi icin
dunyanin her yerinden gelmesi normal, saldiriyi düzenleyen Turkiye'de
olabilir veya dünyanin herhangi bir yerinde de olabilir, benim fikrim router
yerine router arkasinda trafigi kontrol eden bir firewall üzerinden
engellemek
firewall da kullanacagin saldiri tespiti yazilimlari ile belki saldirgani
bulmanda
mümkün alabilir.

Saygilar,
Serhat