[linux-guvenlik] Re: sniffer

From: burak dayioglu (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sat 11 May 2002 - 10:50:20 EEST

On Sat, 11 May 2002, Evrim ULU wrote:
> hunt v1.5 yillar once yazilmis bir yazilim. connection hijacking/rst gibi
> ozellikleri de var. adresini tam hatirlamiorum ama core.gen.tr'nin araclar
> kismina bakarsaniz bulabilirsiniz sanirim.

Sevgili Evrim,
Ben Hunt'i en son bir yil kadar once kullanmistim. Bir sniffer'i tespit
etmek icin kullanilabilecek nasil becerileri var? Gidip dokumantasyonuna
goz atabilirim ama siz deneyimli iseniz sizden (deneyimleriniz ile
birlikte) dinlemeyi -kesinlikle- tercih ederim.

selamlar, iyi calismalar,
-bd