[linux-guvenlik] Re: named da lame serverlari nasil engelleyebilirim?

From: Mustafa ÖZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 02 May 2002 - 09:44:17 EEST

Merhaba Kerem,

Thursday, May 02, 2002, 9:30:34 AM, zamaninda yazmistinizki:

KE> Benim gonderdigim postalarda turkce karakter problemi =
oldugunu soyleyen=20
KE> bir siz varsiniz sanirim. Ayarlarimi kontrol ettim. T=FCm =
charset'lerin=20
KE> ISO 8859-9 olarak set edilmis durumda. :( Sanirim sizin bir ayar=20
KE> sorununuz olabilir.

KE> -ke

evet olmayabilir ama bir cok kisiyi bu sorunu asmis olarak kabul
edipte turkce karakter gondermeniz daha bir baska.lutfen yinede turkce
karakter gondermeyiniz

--=20
Saygilarimla,
 Mustafa =20

Mail dosya eklerindeki virus icerebilecek dosyalar sistem tarafindan =
otomatik olarak bloke edilmektedir.DEBA BIS