[linux-guvenlik] Squid Security

From: Ryland (linux@mersin.edu.tr)
Date: Sat 08 Jun 2002 - 13:09:02 EEST

FreeBSD 4.5 üzerinde IPFIREWALL ile firewall kurdum. Aynı makine üzerinde squid'i kurdum. Ancak port 80 isteklerini squide yönlendirmek benim hoşuma gitmiyo. Bilgisayar üzerinde port 80i dinleyen hiçbir yazılım yok. Squid'i port 80e atamak istiyorum. Ancak Squid conf'ta yazdığı üzere 1024ten küçük portlar kullanmak için squid'i root olarak çalıştırmamız gerekiyormuş. Bunun herhangi bir güvenlik açığı yaratıp yaratmayacağı hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
İyi çalışmalar...
**Özkan**