[linux-guvenlik] Re: we assume that

From: Reni Parker (reni@glowingeyes.net)
Date: Wed 05 Jun 2002 - 11:56:04 EEST

Selam Ilker,

Wednesday, June 05, 2002, 11:18:26 AM, you wrote:

Ilker Gokhan> Reni Parker wrote:

> [...]

Ilker Gokhan> Icinde geciyor dedigin URL de geciyor anlamindaysa proxy bunu algilayip
Ilker Gokhan> kesebilir.

Ilker Gokhan> Gene URL filtreleme ile proxy ile bunu saglayabilirsin.

Ilker Gokhan> Bu zor zanaat!!!

Ilker Gokhan> Bu bahsettigin site icerigine yonelik de bir yetkilendirme demektir ki
Ilker Gokhan> sanirim bunu websense gibi icerik filtrelemeye yonelik programlar sana
Ilker Gokhan> yardimci olabilir. Senin yapabilecegin IP bloklama icin proxy
Ilker Gokhan> yetkilendirmesini kullanmak, web icerigi filtrelemek icinde websense
Ilker Gokhan> gibi programlari kullanmak olabilir. Ancak bir geri besleme olarak sunu
Ilker Gokhan> soyleyebilirim ki Websense'i bir zamanlar solaris, linux ve NT uzerinde
Ilker Gokhan> denemistim ve hic te iyi bir performans alamamistim.. :-(

Ilker Gokhan> Saygilarimla,
Ilker Gokhan> Ilker G.

Hmmzzz bilgiler icin teskkurler... Bana hazir lopcu olma ve birazda
calis demektesin ok Proxy ile denerim, FW den de
blocklama yapabiliyorum zaten. Gerisi icinde tek tek loglara bakip
URL ve IP bulup vs vs oyle manuel yapacagim anlasilan
Tesekkurler...

--
Best regards,
 Reni                             mailto:@glowingeyes.net