[linux-guvenlik] Re: we assume that

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Wed 05 Jun 2002 - 09:16:02 EEST

burak dayioglu wrote:

> Ilker Hocam,
> Orjinal soruda "bilinmeyen IP adreslerinden" ve "bilinen konular ile
> ilgili sitelerden" soz ediliyor. Kategorik (konu bazinda) erisim denetimi
> de soz konusu; dolayisi ile proxy authentication tek basina yeterli
> olmayacaktir.

Merhaba Burak,

Hocam burada kurumsal bir agdan bahsediliyor dolayisiyla bilnmeyen IP
den ne kastedildigini ve/veya random IP den ne kastedilfdigini tam
olarak anlayamadim dogrusu. Anladigim su bu karmasik yetkilendirme
sadece proxy yetkilendirmesi ile asilabilir. Senin de bildigin gibi
squidguard da bunu squid uzerinden yapmayi saglayan bir program
zaten..prxy yetkilendirmesinden kasit sadece squid yetkilendirmesi degildi.

Saygilarimla,
Ilker G.