[linux-guvenlik] we assume that

From: Reni Parker (reni@glowingeyes.net)
Date: Tue 04 Jun 2002 - 14:52:49 EEST

Selam ,

  Arkadaslar ticari olmayan yazilimlar ile kurumsal bir networkde
  highly sensitive bir bloklama uygulanabilir mi? Ornegin: bir
  networkde IP/MAC # kullanilarak veya baska bir parametre ile
  bir grup kullanici icin internet erisimini kisitlamak mumkunmudur?
  IP araligi belirlersin ve FW de rule yazarsin o blok define edilmis
  IP blogunu gorur derseniz bundan farkli bir olasilik dusunmekteyim
  hatta aramaktayim. Biraz daha acmak istersek

  Kurumsal Networkumde bir IP ler random diyelim ve ben bir sube yi
  veya bir birimi sadece kamuda 5-10 adres disinda biryere
  eristirmemeye calisiyorum. Kutuphanemi ise sadece gazete ve online
  kutuphaneler disinda baska adreslere kapamak istiyorum gibi...
  ve bu arada tum networku oyun chat sex borsa herturlu messenger
  instant mesage agent gibi yerlere kapamak istiyorum, ancak yahoo
  guzel bir site ama oradan search ile sex e gidebilirim ve dahi chat
  yapabilirim oyun oynayabilirim. bu durumda yahoo ya erisim
  verecek ancak anilan bolumlere erisimi kapayacagim...

  mumkunmudur? (dur de nasil)

  basari yuzdesi nedir? ve uygulanabilirligi?

--
Best regards,
 Reni                       mailto:@glowingeyes.net