[linux-guvenlik] Re : Traffic Shaping???

From: Halil Demirezen (halil@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Sun 21 Jul 2002 - 13:35:55 EEST

Tabi ki linux ta da boyle bisey var. tc ile. belli bir kac queueing mantiklariyla yapilabiliyor.
istegin dogrultusunda Queueing Disciplinesleri ayarlaman lazim. traffic shaping ile ilgili olarak ve bandwith ile ilgili ayarlamar ile cok daha fazla bilgi bulmak icin:

http://www.tldp.org/HOWTO/Adv-Routing-HOWTO-1.html

baslayabilirsin. Skip edebilecegin cok yer de var tabiki.

Iyi calismalar.

2002 Jul 20 - 10:52
Özkan KIRIK <g01156033@mersin.edu.tr>
This message was sent by Postaci Webmail. See www.trlinux.com for details.