[linux-guvenlik] Traffic Shaping???

From: Özkan KIRIK (g01156033@mersin.edu.tr)
Date: Sat 20 Jul 2002 - 12:29:56 EEST

Ben FreeBSD üzerinde IPFIREWALL ile Traffic shaping yapabiliyorum. Yani en basitinden BandWidth limiting getirebiliyorum (EIR veya CIR). Catalyst üzerinde yapılan VLAN konfigürasyonunu FreeBSDye tanıtıp, ona göre kural dizebiliyorum.
Ancak Linux ile bunları başaramadım. BandWidth control ve VLAN konfigürasyonu WANlar için çok çönemli unsurlardır bildiğiniz gibi.
FreeBSD Firewall bunları yapıyor, neden linux yapmasın???

Özkan KIRIK
SysAdmin