[linux-guvenlik] Nessus ve Zayiflik Tarama Sistemleri

From: Fatih Özavcı (holden@siyahsapka.com)
Date: Mon 28 Jan 2002 - 13:12:55 EET

Merhaba Arkadaslar,

Bu listeden bir arkadas bir ara Nessus hk.da turkce kaynak ariyordu, gecen
hafta sonu (Ancak tamamlayabildim) siyah sapka`ya Nessus ve Zayiflik
Tarama Sistemleri isimli 34 sayfalik bir dokuman yerlestirdim. Arkadasin
adini hatirlayamadigim icin gruba attim ve bu kadar gec bildirdigim icinde
uzgunum, iyi calismalar....

Fatih Özavcı
Security Analyst
http://www.siyahsapka.com