[linux-guvenlik] Re: microsoft'un whois hack edildi :)

From: ilker ARABACI (i.arabaci@hiperaktif.com)
Date: Fri 25 Jan 2002 - 10:19:06 EET

hayır beş kurus odemeden.
dns register etmek için daha once dns olarak register edilmemiş ve gercekten
senin kullandıgın
bir IP den baska hiç bir seye ihtiyacın yok.
Oncellikle her hangi bir domaini aldıgın registerant dan bu hizmerti
alabilirsin. Olmazsa nsi bu işi yapmaya gonullu..
host template oluşturup gonderirsin. Ama o aypi daha once dns olarak kayıtlı
olmamalı. ayrıca o domain uzerinde bazı işlemlerde zorluk cıkabilir.

Ornek , ihbnar sayilir mi bilmiyorum ama, domain vallet ile nsi bir aralar
birlikte pre-registeration yaparlarken ben bir domain almıstım, her zaman ki
gibi odemeyecek 1-2 ay elimde gezdirecektim, Aklıma birden bu domain uzerine
DNS server tanımlamak geldi.
Oyle bir durumda eger bu dns serber kulanımdaysa NSI , herhangi bir yoldan
DNS server in bulundugu domainin silinmesie izin vermiyor.
Sonuc ta 1 yıla yakın domain hala bende ...