[linux-guvenlik] stunnel ile pptp destekli remote usera local network ip si saglama(vpn)

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 24 Dec 2002 - 08:30:22 EET

Merhaba;
Stunnel yardimi ile bircok secure baglanti olusturmasini bile ogrendim ama Linux ortaminda remote usera internet uzerinden local network ipsi saglama isini bir turlu beceremedim.Adim adim bir de isin Windows yonunu anlatacak bir dokuman yada arkadas yardimda bulunursa cok mutesekkir olacagim.

Mustafa Özbakır