[linux-guvenlik] Re: snif snif

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Tue 30 Apr 2002 - 13:30:49 EEST

Tuesday, April 30, 2002, 3:00:23 PM, demişsiniz ki:

Bulent Tatlidil> Merhaba herkese,
Bulent Tatlidil> kendi networkumde iki makina (node1,node2 ) haberlesirken ucuncu bir
Bulent Tatlidil> makinanin
Bulent Tatlidil> neleri dinleyebildigini test etmek istedim.
Bulent Tatlidil> Dinleyici durumdaki linux makinasina sniifit kurdum,
Bulent Tatlidil> fakat sniffit ( http://reptile.rug.ac.be/~coder/sniffit/sniffit.html)
Bulent Tatlidil> ile sadece Dinleyici ile node1 veya Dinleyici ile node2 arasindaki
Bulent Tatlidil> muhabbeti dinledim.
Bulent Tatlidil> Fakat node1 ile node2 arasindaki haberlesmeyi goremedim.
Bulent Tatlidil> yanlis tool mu kullaniyorum yoksa yanlis parametre ile mi is yapiyorum ?
Bulent Tatlidil> nasil test edebilirim ?
Bulent Tatlidil> tesekkur ederim.
Bulent Tatlidil> Bulent

Bulent Tatlidil> -----------------------------------------------------------------------
Bulent Tatlidil> Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için
Bulent Tatlidil> http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.

Bulent Tatlidil> "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz.

Ya sizin ağda uçlar arasında atm gibi bir teknoloji kullanılıyor. Yada
uçlar akıllı bir switch veya route a direkt bağlı. Diğer türlü
çalışması gerekli.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr