[linux-guvenlik] visualware products

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Sun 07 Apr 2002 - 20:41:10 EEST

merhaba
nette gezinirken soyle bir soft. sirketi buldum visualware diye
ve bir de products kismina baktim ki basim dondu

http://www.visualware.com/products/index.html

en basitinden buraya size eMailTrackerPro adli urunlerinin aciklamasini koyayim

allows you to track Internet e-mails back to the IP Address of the sender, with country/region results displayed on a World map. Provides tight hyperlink integration with VisualRoute, allowing full Internet traces on demand.

size gelen e-mail adresindeki IP'den
gonderen kisiyi size harita uzerinde buluyor

uff ayni filimlerdeki gibi ha ;)

neyse lafin kisasi amcalar bunlari java ile yaziyor
nerdeyse tum isletim sistemlerinde calisiyor
yalniz parali
trial versiyonlari mevcut...

--
PCc0d3r