[linux-guvenlik] mesajınızla ilgili

From: zegg (zggbg@hotmail.com)
Date: Mon 01 Apr 2002 - 23:41:47 EEST

selam,

bazı arkadaşlar görüyorum ki tr karakterli mail gönderiyorum diye ne idüğü belirsiz yazılar gönderiyor.bu arkadaşı kınıyoruz..

mesajınız aynen söyledir.

""
herkese teşekkür ederim.söyledikleriniz işe yaradı.ancak swap partisyonuna linuxun kendi dışında bizim müdahelemiz olabiliyomu hala bilmiyorum.??

bu arada suse 7.3 ün updateleri arasında suse help center ile ilgili iki update var.galiba onlarla ilgili olarak, kurulduktan sonra suse helpcenter pdf dosyalarını text formatında açıyor ve bulunan sonuçtan pdf uzantılı herhangi bir dosyaya tıkladığınızda hiçbişey okunmuyor.normal olarak herhangi bir pdf dosyası açmaya çalıştığımda açılıyor.??

elime geçen bir scripti sizinle paylaşmak istedim.tr yazmakta problemi olan varsa deneyebilir.bende işe yaradı.(hata vermesine rağmen) suse 7.1 kurulu bi sistemde hata vermeden kurulmuştu.scripti çalıştırdıktan sonra sisteminiz için geçerli fontu 8859-9 olarak seçmeniz gerekiyor.ayrıca açtığınız program için de aynı şeyi yapmanız gerekebilir.logout/login den işe yaramaya başlıyor.scriti yazana çok teşekkürler...
http://www.geocities.com/download0012000/

ayrıca script işe yaramazsa ftp://ftp.be.itu.edu.tr/pub/Linux/turkce/ adresinde linuxte nasıl türkçe yazılır şeklinde text dosyası ve gerekli dosyalar da var. aynı text dosyasında starofiice 5.1 de tr ile ilgili bilgi de var. 5.2 için benzerini(klasörler biraz farklı) ben uyguladım ama beceremedim.soffice çöktü.benimkisi benim beceriksizliğimden veya başka bi konfigrasyondan kaynaklanıyo diye düşünüyorum..siz genede bi bakın.düzgün olarak yapan olursa nasıl yaptığımı yazarsa çok sevinirim..

daha önceki bir soruda (consoleda ctrl-alt del in çalışmaması için)
/etc/rc.config dosyasında

#
# CONSOLE_SHUTDOWN determines how ctrl-alt-del is handled.
# Attention: CHECK_INITTAB has to be set to "yes", to activate this
# feature. (ignore/reboot/halt)
CONSOLE_SHUTDOWN="reboot"

satırlarındaki "reboot" değiştirilebilir.bu soruyo ben sormamıştım.bi yanlış anlaşılma olmuştu.

iyi çalışmalar.
""

bu mesaj bende düzgün ama diğer arkadaşlarda böyle çıkmadı tabiiki.olmuyor yani sayın arkadaşım..bi daha olmasın.

saygılar