Re: [Linux-donanim] Elektronik İmza Kart Okuyucu Tanıtımı

From: kursadyavuz@tcdd.gov.tr
Date: Wed 24 Jan 2007 - 20:25:05 GMT

Kurumumuz geçen yıl Elektronik Döküman Yönetim Sisteminde geçti ve 2007
yılında elektronik imza kullanılmaya başlanılacak. Şu anda denemeleri
yapılıyor.

Benim ve bir iki arkadaşın makinası linux, fakat kart okuyucu görmesi için
belirttiğim driverını tanıtmam gerekiyor. Çabaladık ama kuramadık.

Konuyu Tubitaka ilettiğimde linux üzerinde hiç denemediklerini belirttiler.

Linuxda elektronik imza kullanan veya yardımcı olacak arkadaşlar varsa
ilgilerini bekliyorum.

Kürşad Yavuz

Tolga KARATAŞ Bir insan...