Re: [Linux-donanim] Wireless Kart Sorunu ipw2200

From: Cüneyt Ergincan (cuneyte@gmail.com)
Date: Wed 24 Jan 2007 - 08:04:50 GMT

Merhaba,

Aslında herhangi bir hata yok ağ aygıtları bölümünde hem ethernet kartımı
hem wireless kartımı tanıo fakat wireless kartı ethernet kartıymış gibi
görüyor neyse asıl sorun şu fedora 6 açılırken eth0 da ip tanımlaması
sorgusunu yaparken ip alıyor sorun yok fakat eth1 olan wireless kartta aygıt
şu anda hazır görünmüyor kablosunun takılı olduğundan emin olun, bu aygıtın
yapılandırılması sonraya bırakılıyor dedikten sonra failed yazıp geçiyor ve
ardından bu kartı aktif etmek istediğim zaman aktif edemiyorum bir kaç
arkadaşım modprobe la bu işi halledebilirsin dedi ama işin komik yani
modprobe da çalışmıor yani modprobe -r (paket adı) yapmaya çalıştığım zaman
komut tanımlanamadı dior yardımcı olursan çok sevinirm.

Saygılar,

23.01.2007 tarihinde Devrim GÜNDÜZ <devrim@gunduz.org> yazmış: