Re: [Linux-donanim] ekran karti FC6

From: Oguz Ozturk (siyahcisim@gmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 15:54:31 GMT

merhaba,
system-config-display' i calistirmadim (calistirdigim zaman ne
yapacagimi bilmiyorum) ancak startx komutunu verdigimde once acmaya
calisiyor fakat acamiyor ve ardindan ozetle soyle bir uyari ya da hata
veriyor:
..using config file "/etc/X11/xorg.conf
.
.(bu kisimda cozunurluk ve yenileme oranlari var)
..
..(EE) SAVAGE (0): No valid modes found
  (EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration
Fatal Server error:
XIO: fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server ":0.0"
after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining.