[Linux-donanim] ekran karti FC6

From: Oguz Ozturk (siyahcisim@gmail.com)
Date: Fri 12 Jan 2007 - 16:53:09 GMT

merhaba,
fedora core 6 kurdum. saniyorum ekran kartimi tanimadi. kurulumu text
mode da yaptim. X window açilmiyor. daha yeni basladigim icin cözüm
üretemiyorum. ekran kartim onboard S3 ProSavage DDR 32MB. bununla
ilgili cözüm öneriniz var mi? aksi taktirde bir ekran karti almayi
düsünüyorum ve bana önerebileceginiz pahali olmayan bir ekran karti
var mi?
tesekkürler...