[Linux-donanim] HP NX6125 AMD Turion 64 Laptop ile Ubuntu

From: Hilmi Karatatar (karatatar@gmail.com)
Date: Wed 13 Sep 2006 - 12:50:08 GMT

Merhabalar;

HP NX6125 laptopun özellikleri:
AMD Turion 64 ML-32 (1.8 GHz) işlemci,
Ati Radeon Xpress 200M ekran kartı,
1 GB Ram.

Önce 32 bitlik Ubuntu Live CD ile kurulum yapmaya çalıştım fakat o kadar
yavaş çalıştı ki her bir adım en az 15 dk sürdü. Kurulum yarıda tıkandı.
Sonra alternate cd ile kurmaya karar verdim fakat bir kaç saatte anca bitti.
Sonuçta kuruldu ama yine bariz bir yavaşlık vardı.
Sizce sorun ne olabilir? İşlemciden olabilir mi? Knoppix'i iso dosyasından
boot ettiğimde gerçekten çok hızlıydı oysa.

En son Ubuntu 6.06.1 LTS 64 bitlik sürümünü alternate cd ile kurmaya
çalıştım. Fakat yine hüsran, hem kurulum hem de kurulduktan sonra çok yavaş
çalıştı.

Saygılar...