[Linux-donanim] alsa yi compile edemiyorsam???

From: sercan sen (sensercan@yahoo.com)
Date: Fri 10 Nov 2006 - 10:57:25 GMT

Merhaba,

Bu gruba uye oldugumu bile unutmusum. son gelen maille
hatirladim ve belki sorunuma burada bir care
bulabilirim diyorum.

2 ay kadar once Scientific Linux Cern 4.3 (SLC4)
kurdum. (bilimsel calismalar geregi bu dagitimi
kullanmam gerekiyor). fakat ses kartim ve wirelessim
calismiyordu (makine laptop). wireless sorunumu
hallettim ama hala ses sorunu devam ediyor. bunun icin
alsa-driver vs. yukledim.

www.alsa-project.org

fakat compile ederken hata verdi. module yok diyor.
module olmadigi icinde bazi dosyalari compile
edemiyor. alsa-user liste uye olup hata ciktilarini
falan adamlara attim. ama ordaki cocuklarda isin bu
kisimlarindan cok anlamiyorlar acikcasi.

bu konuda her turlu howto, kaynak, yardim... ne varsa
gonderirseniz sevinirim.

bir sonraki mailimde hata ve donanimla ilgili
bilgileri gonderiyorum.

selamlar...

sercan