Re: [Linux-donanim] suse 10.1 kurdum ama .... ekran =?ýso-8859-9?q?=E7=F6z=FCn=FCrl=FCk?= v.s.

From: Goksin Akdeniz (goksin.akdeniz@gmail.com)
Date: Mon 29 May 2006 - 20:11:21 GMT

Pts 29 May 2006 22:59 tarihinde, yaþar tunçez þunlarý yazmýþtý:
> Merhaba,
> sax2 -a yaptýðýmda vesa/ 800x600 çözünürlükte berbat bir masaüstü
> yapýlandýrmasý yaptý. Bu þekilde kullanmam mümkün deðil.

Burada ufak bir hile önereyim bende iþe yaramýþtý sizinde iþinizi görür
umarým. Sisteme root olarak girin ve xorg dosyanýzýda "1024x768" yazýn. Bunu
"800x600" her gördüðünüz satýrda yazýn. SDosyayý kayýt edin. Sistemi yeniden
baþlatýn.

> GPM yi devre dýþý býrakmak için ne yapmalýyým?

Bu sorunun yanýtýný bilemiyorum GPM aratýp açlýþan süreçlerde kill ile
sonlandýrabilirsiniz ama sonuçlarý hakkýnda bir bilgim yok.

Gökþin akdeniz aka Kandalf
www.linuxnet.com.tr
www.suse-tr.com