Re: [Linux-donanim] Http client codu

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Tue 25 Apr 2006 - 06:29:11 GMT

Sami BEYOGLU wrote:
> Merhaba;
> Elinde metin tabanlı http browser C kodu olan var mı?
> Mümkün olduğunca basit bir şey arıyorum. Lynx e göre çok çok basit..

illaki browser mı olacak. yani sunu demeye calisiyorum :
http protokulu uzerinden sayfalari ham olarak cagiran bi kod
istiyorsaniz bolca bulabilirsiniz ama gelen html taglarini parse edecek
ve tam bi browser olacaksa links veya lynx derim. ama sadece connect
olup sayfa isteyecek ve geri kalanını ben hallederim derseniz o zaman
curl kütüphanesine bir göz atın işinizi görür derim. ama ben herşeyi
kendim yapmak isterim derseniz o zaman tarafımdan nacizane ufak bir
ornek kod yollayabilirim size.
iyi calışmalar...