Re: [Linux-donanim] dma is turned off

From: Ustun ERGENOGLU (ustun.ergenoglu@gmail.com)
Date: Wed 24 May 2006 - 10:17:59 GMT

lsmod ile hangi modüllerin yüklenip yüklenmediğini görebilirsin,
ide-chipsetinin modulu yüklenmiş olması gerek sanırım, ama benim
tercihim sistemi boot ettiğim disk aygıtlarıyla ilgili sürücüleri
modül değil de kernel içine dahil etmek oluyor genelde, bir de öyle
dene istersen.

24.05.2006 tarihinde aLpErEn Köse <alperenkose@gmail.com> yazmış: