Re: [Linux-donanim] Debian alsaconf sorunu

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Fri 03 Mar 2006 - 20:27:18 EET

Sorun çözüldü sanıyordum ama devam ediyor; Debian 3.1 kullanıyorum,
via chip setli ac97 ses kartım var ve seskartımı debianda alsaconf
komutunu yazarak tanıttım, sistemimden ses almayı başardım ancak
bilgisayarımı yeniden başlattığımda her seferinde alsaconf komutunu
termile yazıp ses kartımı tanıtmam gerekiyor. Bunu sorunu çözmek için
"sudo dpkg-reconfigure alsa-base" bu komutu kullandım karşıma alsayı
otomatik kaydet gibi bir seçenek çıkıyor bu seçeneği seçip
tamamlıyorum ama gene bilgisayarımı yeniden başlatınca ses kartım
tanıtılmamamış olarak açılıyor. Yardımcı olursanız sevinirim...

03.03.2006 tarihinde Ahmet Yildiz <ahmyildiz@gmail.com> yazmış: