[Linux-donanim] Embedded linux - Futro

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 02 Mar 2006 - 19:41:05 EET

Merhaba,

Geode 100 Mhz işlemcili Futro B100 ince istemcilerim var.
Bir de bunun lisans gerektiren EluxNG diye bir yazilimi var.

Simdi, biraz karistirarak EluxNG isimli dagitimin kullandigi kerneli
mustakil olarak elde etmeyi basardim. Boylece sanirim uzerindeki
donanima ulasmam icin bir engel kalmadi.

Bir sonraki adimda kendi pencere yoneticimi kurmak olacak ama
aliskin oldugum dagitimlar hep hantal seyler. EluxNG ise ne yazik ki
kapali bir dagitim...

Embedded linux sanirim aradigim kavram, google ile isbirligi yaptik bile.
Ama bir yandan bu konuda tecrubesi olan var mi merak ettim...

Simdilik bir sorum yok, destek olacak bir link vs biliyorsaniz
makbule gecer...

Saygilarimla.