[Linux-donanim] Philips DVDR1660P1 mount problemi

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Fri 07 Jul 2006 - 18:04:03 GMT

Philips DVDR1660P1 marka dvd yazıcımı kubuntu da bir türlü mount edemedim.
Sürücüme dvd yerleştirdiğimde içindeki dosyaları görebiliyorum ama dosyaları
çalıştırmak istediğimde, bilgisayarıma kopyalamak istediğimde dosyaların
okunamadığını, çalıştırılamadığını söylüyor hata veriyor. Fstab da dvd im
ile ilgili bölüm aşağıda, ikisinide denedim olmadı

 /dev/hdb /media/hdb auto ro,noauto,user,exec 0 0

yada

/dev/hdb /media/hdb auto user,atime,noauto,rw,dev,exec,suid 0 0

 el ile mount ederken bu komutuda denedim

sudo mount /media/hdb/ -o unhide

 dmstag çıktısını okumak için

dmesg | less bu komutu da deneyim çıktıyı inceledim dvd im ile ilgili fstab
da değişiklik yapmak için bir bilgi bulamadım.

 Yardımcı olursanız sevinirim, daha önce Fedora kullanıyordum ve sürücümle
ilgili hiçbir sorun yaşamadım.

--
Ahmet Yıldız
www.bugunlinux.com