[Linux-donanim] HP 950C

From: Cem TURGUT (cemturgut@gmail.com)
Date: Tue 24 Jan 2006 - 09:57:20 EET

Linux donanım listesine yeni üye oldum sanırım şimdiye kadar yanlış listeye
mail atıyormuşum :( çünkü geri dönen olmadı. HP 950C printer'im var Suse 10
kullanıyorum yeni printer eklemek istediğimde kurulum sonrasında dene
düğmesi çıkıyor tıkladığımda kullanıcı adı ve şifresi sordu. root şifresi
denedim kabul etmedi. Başka bir yere şifre girdiğimi de hatırlamıyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi çalışmalar.

Cem