RE: [Linux-donanim] sicaklik sorunu

From: Emre Ersin (emreersin@baskent.edu.tr)
Date: Thu 16 Feb 2006 - 10:16:13 EET

Eğer o sıcaklık doğru ise işlemcinin yapısında şu an farkedemediğin bir arıza
mutlaka olmuştur. Umarım sorunsuz devam eder. Bence işlemci fanı ile işlemci
arasındaki ısı iletim maddesini kontrol edin. En azından AMD tabanlı makinede
benim başıma gelen; fanı ters takmam sonucu fanın işlemciye değmeme gibi bir
sorunu vardı. Linux saolsun 75C de sistemimi kapayınca farkettim sorunu.