[Linux-donanim] Kernel Modülleri

From: Yaşar ÖZANLAĞAN (yasarozanlar@gmail.com)
Date: Mon 13 Feb 2006 - 19:37:15 EET

Merhaba,

Suse Linux 10.0 kullanıyorum. XEN Suse olarak sistemi açtığımda Kablosuz ağ,
Windows NTFS bölümlerine ulaşma ve Flash disk gibi USB aygıtlarını tanımada
sorun yok. Fakat Suse Linux 10 seçeneği ile sistemi açtığımda kablosuz ağ ve
USB aygıtları çalışmıyor.

Acaba XEN kernelinde olan modülleri nasıl öğrenip Suse kernele o modülleri
eklemek istiyorum. Bunu nasıl yapabileceğim konusunda yardım istiyorum.

Saygılarımla

Yaşar ÖZANLAĞAN